Facebook'a bak kim olduğunu anla

Uzun zamandır Facebook'ta insanların neler paylaştığına bakıyorum. Bazılarını takdir ediyorum bazılarını da silmemek için sabrediyorum. Hele bazıları şunu paylaş yoksa beni arkadaşlıktan sil gibi zorunluluklar getirmiyor mu... silerim seni ne var yani. Sanki ben senin emir erinim. Facebook'ta birşey paylaşanları şu şekilde sınıflandırabilirim kendi zannımca...


  • Her bulduğu şeyi paylaşan: Daha acemi kendine yeni arkadaşlar arayan tip.
  • Komik videolar resimler paylaşan: Hayatın sadece gülmekten ibaret olduğunu sanan tip.
  • Siyasi fikirler paylaşan: Siyasetle uğraşan tip.
  • Birşey paylaşıp diğerlerinin de bunu paylaşmasını isteyenler: Diğerlerinin kendisinin hizmetkarları olduğunu sanan tip.
  • Yararlı yazı, video paylaşanlar: Bu tip genelde azdır ve paylaşımları okunmaz. arkadaşlarına faydalı olmayı seven tip.
  • Kendi ve arkadaşlarının fotoğraflarını bolca paylaşan: Biraz benlik duygusu yüksek bir tiptir. 
  • Oyun paylaşan ve oyuna davet edenler: Boş vakti bolca olan tiptir.
  • Kadın ismiyle hesap açan erkekler: Bu tipleri çöpe atın.
  • Resimlere boş boş etiket ekleyenler: Benim de ismim burda bulunsun diye çırpınan tip.
  • Arkadaşlarını arayanlar: Eskiye özlem duyan tip.
Daha belki onlarcasını yazabilirim. Yukarıda saydıklarımım çoğu yüzünden facebook kullanımımı en minimuma indirdim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çifin çiçeği (Ağu-Avu çiçeği)

Trabzonlu Ses Sanatçıları-3 Süreyya Davulcuoğlu

Trabzonlu Ses Sanatçıları-6 Fahrettin Dilaver