Bu MHP'lileri anlamak gerçekten çok zor

Siyaseti hiç sevmem ama bazen bakıyorum da birşeyler söylemek gerekiyor.
Bu kadar olumsuz düşünen bir parti ben görmüş değilim. Hükümeti yerden yere vuruyor her defasında. Bunca senedir bu hükümet iş başında. Acaba hiç mi güzel bir iş yapmadı?
Eğer güzel işler yapmasaydı bu halk tekrar tekrar seçer miydi?  Tabiki seçmezdi. Ama diğer tarafta MHP'ye bir de sorsak Hükümet bunca senedir ülkeyi karanlığa boğdu, her yaptığı yanlış, her adımı hatalı...

Yahu el insaf diyorum. İnsan bu kadar at gözlüğüyle bakabilir dünyaya. Eğer kendileri yaptıysa ne güzel yok eğer başkası yaptıysa yok olmaz onda mutlaka bir kusur bulurlar. Hiçbir zaman bardağın dolu tarafını göremiyorlar, göremeyecekler. Bir de üstüne üstlük çokta zekiler. Onları sözle geçmek mümkün değil. Onların bildiği doğru en iyi doğrudur. Diğerlerinin bildiği doğru da olsa onların doğrularının yanına bile gelemez. Ben bu yüzden onlarla asla tartışmaya girmiyorum.

Ben şuna her zaman inandım. Eğer doğruyu yapan eğri kişi bile olsa yaptığı iş doğrudur. Eğer yanlış yapan kişi doğru ise yaptığı iş yanlıştır. Bunu söyleyebilmek de erdemlik ister. Herkesi erdem olmaya davet ediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çifin çiçeği (Ağu-Avu çiçeği)

Trabzonlu Ses Sanatçıları-3 Süreyya Davulcuoğlu

Trabzonlu Ses Sanatçıları-6 Fahrettin Dilaver