IPHONE 6 alacaklara duyurulur

Daha önce IPHONE kullanmadıysanız ille de almak istiyorsanız bu yazıyı okumanızı öneririm.

Ben IPHONE 5S kullanıyorum. Özelliklerinin karşılaştırmasını yaptım ve gördüm ki elimdeki telefondan daha fazla albenisi olan bir özelliği bulunmamakta. İnsanlar çılgınca IPHONE 6 almak için geceden kuyruğa giriyorlar. Acaba özelliklerine bakıyorlar mı yoksa sadece IPHONE olsun diye mi bekliyorlar anlamış değilim.

İlle de almak istiyorsanız telefonun diğer telefonlara göre artıları eksileri şöyle özetlenebilir.
Artıları
1. Ekran görüntü netliği diğerlerine göre güzel.
2. Yeni IPHONE 6 ve IPHONE 6 PLUS serisinde ekranlar daha büyük.
3. Dış tasarımına daha özen gösterilmiş.
4. Eskisine göre daha net fotoğraf çekim sensörü.

Eksileri:
1. Düşük pil dayanma süresi. (Bu sorunu çözemedi.)
2. Her kabloyla şarj edemezsiniz, illa ki orijinal kablo olacak.
3. Bilgisayara ve diğer cihazlara bağlantıda sorun yaşayabilirsiniz.
4. çift çekirdekli işlemciye sahip. Rakipleri 8 çekirdekli işlemciyle iş yapıyor.
5. Harici hafıza kartı takamazsınız.
6. Fiyatı oldukça pahalı.

Açık söylemek gerekirse interneti çok kullanan kullanıcıyım. Bu yüzden aldığım telefonda buna uyumlu olmalı. en az 1 gün şarjı gidebilmeli. Ama IPHONE telefonlarda bu sorun hala devam ediyor. Aldıktan sonra eminim ki siz de aynı sorunu yaşayacaksınız. Bu noktada diyebilirsiniz ki bazı servisleri kapatınca daha  fazla şarjı gidiyor diye. Hemen söyleyeyim: gereksiz gördüğüm servisleri kapattım ama hala bir gün kullanamıyorum telefonu. Aynı özelliklere sahip başka telefon 1-2 gün şarjı gidebiliyor.

Bence şarj sorunu çözülmeden bu telefonu alan hata yapar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çifin çiçeği (Ağu-Avu çiçeği)

Trabzonlu Ses Sanatçıları-3 Süreyya Davulcuoğlu

Trabzonlu Ses Sanatçıları-6 Fahrettin Dilaver