Türk Siyasetinin YALANCILIĞI

Siyasetten bizim anladığımız yanar döner bir hal almak. Doğru mu bu? Tabiki Hayır.
Ayrım yapmadan hemen hemen bütün siyasetçilerimizi aynı kefeye koyabiliriz. Çünkü hemen hepsinin elinde bir bardak var ve her nedense o boş tarafını görüp halkına, sevenlerine o boş tarafı anlatıyorlar. Hiçbiri çıkıp demiyor ki: Yahu şu adam bunları doğru yapmış, bunlar için arkadaşın hakkını vermek lazım. Fakat şunlarda hatası var onları da şöyle yaparak düzelteceğiz.
Soruyorum size böyle diyen bir siyasetçiye rastladınız mı? Eminim ki büyük bir çoğunluğunuz hatta belki de hepiniz aynı cevabı vereceksiniz: HAYIR.

Bir de hakkında dedikodu çıkan siyasetçiler var. Onlar da ayrı bir alem. Hakkında çıkan olaylara, iddialara cevap vermek yerine onlar iftiradır deyip geçiştiriyorlar ya o da başka bir fiyasko. Eğer hakkında bir iddia seslendiriliyorsa bunu aklamak senin  en önemli vazifen olmalı. Şimdi biri size dese ki siz şunu çalmışsınız. Eğer bunun tersini ispat edemezseniz ne kadar iftiradır deseniz de yine de bu hırsızlığı kabullenmiş olursunuz. Eğer gerçekten yapmışsanız da o zaman da adam gibi çıkıp demelisiniz ki EVET ben bunları yaptım. Üzgünüm, hatalıyım ve halkımın bana verdiği  görevi kötüye kullandım. Bu duruma daha fazla ortak olmamak için istifa ediyorum. Eminim bunu diyebilen siyasetçimiz de YOKTUR.

Yine değinmeden geçemeyeceğim. Bir ilçede belediye başkanlığına aday gösterilmeyen bir siyasetçi buna kızıp diğer partiden listeye girmeye çalışır. Baktı ki o da olmadı. Bu sefer de diğer partinin yolunu tutar. Adamdaki hırs o biçim. İlla ki aday olup o beldeyi yönetecek. Aday gösterilmediği için bir partiden o parti hakkında veryansın edebiliyor. Daha düne kadar beraber çalıştığı arkadaşlarını bir anda siliyor ve onlara olmadık sözler savuruyor. Şimdi bu da ayrı bir siyasetçi. Kalkıp dese ki partim beni aday göstermedi. Demek ki bu işi benden daha iyi yapacak başka birisi var. O halde bize düşen bu arkadaşımızı desteklemek. Bunu diyen var mı? NERDEEE...

Bu ve bunun gibi örnekleri çoğaltarak bizim siyaset anlayışımızı bir kefeye koyun ve tartın. Bakın ki ne kadar siyasetçiyiz ve ne kadar insanız?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çifin çiçeği (Ağu-Avu çiçeği)

Trabzonlu Ses Sanatçıları-3 Süreyya Davulcuoğlu

Trabzonlu Ses Sanatçıları-6 Fahrettin Dilaver